17. travnja 2024.

Cover M style

Lifestyle portal za muškarce

Funkcionalna pića Hidra novi sponzor U-21 nogometne reprezentacije

Od kada je lansirana na domaće tržište, Hidra se pozicionirala kao omiljeno osvježavajuće piće za brojne sportaše profesionalce i amatere, ali i druge potrošače koji imaju dinamičan životni tempo. Radi se o jedinstvenom proizvodu na bazi ječmenog slada koji kombinira funkcionalne benefite (izotonik i smanjenje umora) s najtraženijim okusima na tržištu (limun/naranča)

Zagrebačka pivovara i Hrvatski nogometni savez svoju su više od četvrt stoljeća dugu suradnju proširili novim sponzorskim ugovorom. Naime, popularno bezalkoholno piće Hidra podržat će mladu hrvatsku nogometnu reprezentaciju u svim nastupima koji slijede. Prvo veće natjecanje na koje U-21 reprezentacija ide s Hidrom je Europsko nogometno prvenstvo koje će od 21. lipnja do 8. srpnja ove godine biti održano u Rumunjskoj i Gruziji. Mlade nogometne zvijezde Dion Drena Beljo i Hrvoje Smolčić zaštitna su lica nove Hidrine kampanje.


„Nije tajna da mi u Zagrebačkoj pivovari volimo nogomet, on je u našoj tradiciji i zaista smo najvjerniji navijači. Stoga nam je iznimno drago što našu dugogodišnju suradnju s HNS-om nastavljamo s funkcionalnim pićima Hidra koja su naš najjači bezalkoholni adut. Dečkima želimo sreću u Rumunjskoj i navijamo za njih svim srcem“, komentirala je Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare.
Od kada je lansirana na domaće tržište, Hidra se pozicionirala kao omiljeno osvježavajuće piće za brojne sportaše profesionalce i amatere, ali i za druge potrošače koji imaju dinamičan životni tempo. Radi se o jedinstvenom proizvodu na bazi ječmenog slada koji sadrži prirodne sastojke i kombinira funkcionalne benefite (izotonik i smanjenje umora) s najtraženijim okusima na tržištu (limun/naranča).
Od ove sezone Hidra na tržište stiže u modernom pakiranju sleek limenki, kao najbrže rastućem segmentu pakiranja.
„Kako bismo se prilagodili našim kupcima i potrošačima, na tržište smo lansirali i novo i cjenovno prihvatljivije pakiranje limenki Hidre. Kako je segment limenki postao broj jedan u maloprodaji i mi smo odlučili pratiti te trendove. Nove limenke Hidre su posebne po tome što su užeg i atraktivnijeg izgleda, a taj će format, uvjereni smo, osigurati potrošačima kvalitetu i svježinu tekućine tijekom druženja te više uživanja u omiljenom brendu“, predstavila je inovaciju direktorica marketinga.