29. ožujka 2024.

Cover M style

Lifestyle portal za muškarce

Prirodne ljepote i enogastro ponuda šibenske regije glavni su aduti kampanje Mastercarda i Šibensko-kninske županije u Nizozemskoj i Italiji

Šibensko-kninska županija je prepoznala priliku da, koristeći podatke iz izvješća Tourism Insights, stane uz bok najuspješnijim turističkim destinacijama poput Londona, Pariza, Madrida i New Yorka koji već koriste ovaj alat.

Kampanja je usmjerena na tržišta koja prema Mastercardovom izvješću Tourism Insights imaju najveći potencijal za dodatni rast

Nakon vrlo uspješne zajedničke kampanje Hrvatske turističke zajednice i Mastercarda temeljene na podacima iz Mastercardove platforme Tourism Insights koja je na tržištima Italije, Nizozemske i Ujedinjenog Kraljevstva u ljeto 2022. zabilježila rezultate 10 puta bolje od tržišnog prosjeka, Mastercard se udružio sa Šibensko-kninskom županijom u novoj marketinškoj kampanji. Cilj je kroz mjesec dana koliko će kampanja trajati predstaviti prirodne ljepote i enogastro tradiciju šibenske regije talijanskom i nizozemskom tržištu, a kao i nacionalna kampanja tako se i ova temelji na inovativnom pristupu prikupljanja i analize podataka.
Šibensko-kninska županija je prepoznala priliku da, koristeći podatke iz izvješća Tourism Insights, stane uz bok najuspješnijim turističkim destinacijama poput Londona, Pariza, Madrida i New Yorka koji već koriste ovaj alat.
Unaprjeđenje usluge za dužu i uspješniju turističku godinu

Izvješće Tourism Insights koje je Mastercard osigurao županiji uključuje podatke koji olakšavaju razumijevanje profila turista koji dolaze u tu regiju, ali i Hrvatsku općenito. Sadrži analizu potrošnje u Hrvatskoj i odabranim gradovima i to prema podrijetlu turista te prema ključnim kategorijama proizvoda, ali i analizu podataka s društvenih mreža prema mjestima, lokalnim turističkim proizvodima i događanjima.

Na temelju podataka identificirana su dva tržišta sa značajnim potencijalom za pozicioniranje Hrvatske kao prioritetne turističke destinacije te je osmišljen sadržaj u dvije kategorije – aktivni stil života, s fokusom na nautiku, te gastronomija i vino.

„Turizam je jedna je od najvažnijih gospodarskih grana Šibensko-kninske županije, a naš je cilj konstantno ga unaprjeđivati i našim gostima ponuditi upravo ono što traže, na obostranu korist i zadovoljstvo. Siguran sam kako ćemo korištenjem ovog sjajnog alata učiniti veliki iskorak u tom smjeru te ubuduće moći kreirati turističke proizvode prilagođene suvremenim putnicima i njihovim zahtjevima“, istaknuo je Marko Jelić, župan Šibensko-kninske županije.
Turistima se ovako pristupa na posebno prilagođen način, nudi im se tip sadržaja kakav su na razne načine pretraživali, a sve putem digitalnog oglašavanja, društvenih mreža i PR-a.

Naime, pametna i ciljana ulaganja ključna su za planiranje uspješnih kampanja, stoga je Mastercardova platforma Tourism Insights važan alat uz pomoć kojeg je moguće bolje razumjeti planove, interese i želje potencijalnih gostiju. Platforma objedinjuje podatke dobivene s tražilica, društvenih mreža i kartičnih transakcija, omogućuje jasno profiliranje posjetitelja, njihovih želja i potreba, a na temelju toga i kreiranje ciljane ponude. Na taj način pomaže organizacijama u boljem upravljanju destinacijama i planiranju programa oporavka turizma, od pokretanja međunarodnih marketinških kampanja do dodjele subvencija građanima za poticanje lokalne potrošnje u sektoru turizma. Također, može im pomoći da upravljaju zatišjem izvan sezone ili prenapučenošću u sezoni.

Podaci s različitih platformi u službi jednog cilja – razumijevanja turista

„U ovoj kampanji nećemo disperzirati budžet na mass medije, u trenutku kad su potrošači s ovih tržišta već našli inspiraciju za ljetovanje negdje dalje, nego naš target gađamo personaliziranim sadržajem za koji znamo da ih zanima, točno tamo gdje borave, i točno u trenutku kad traže inspiraciju za putovanje“, istaknula je Gea Kariž, direktorica marketinga u Mastercardu u Hrvatskoj. „Suradnje poput ove nam omogućuju da koristimo nove uvide u podatke kako bismo izgradili otporniju i inkluzivniju industriju koja se razvija u skladu s promjenjivim potrebama turista. I zato su važne – čine temelj pristupa koji će u bliskoj budućnosti biti neophodan.“

Na taj način korisnici Mastercard® kartica potaknuti promidžbenim aktivnostima u okviru kampanje mogu, primjerice, iznajmiti automobil po najpovoljnijim cijenama kako bi jednostavno istražili Dalmaciju, rezervirati svoj boravak putem Booking.com uz razne pogodnosti plaćanja ili naučiti više o tradiciji regije zahvaljujući jedinstvenim iskustvima dostupnim na Mastercardovoj platformi Priceless.com. Ova platforma povezuje lokalne pružatelje usluga sa zainteresiranim putnicima iz cijelog svijeta, a korisnici kartica mogu uživati u luksuznim hotelima i ekskluzivnoj gastronomskoj ponudi, upoznati male proizvođače, kušati i pripremati tradicionalne proizvode te istraživati kulturu naše zemlje.